FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 

Czy są jakieś zniżki?

Jak najbardziej! Wychodząc na przeciw dużemu zapotrzebowaniu na nasze usługi, wprowadzamy czasowe promocje.

Będąc już naszym klientem proponujemy zniżkę - Opłata przedłużenia usługi na kolejne 30 dni to tylko 100zł Brutto

Jeśli byłeś już naszym klientem a jest to już 8 lat od czasu utworzenia Firmy to  opłata włączenia usługi na kolejnel 30 dni to koszt 50zł Brutto 

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy 7 dni w tygodniu  w godzinach od 8 do 18 soboty.

 

Nowe aktualne oferty z rynku wynajmu w Warszawie wyszukiwane są na bieżąco i codziennie.


Kiedy wysyłane są powiadomienia?

Powiadomienia zbiorcze, (nowe aktualne oferty) są wysyłane w godzinach od 16 do 18.

Dodajemy nowe oferty znalezione spośród wszystkich możliwych źródeł, usuwamy nieaktualne wystarczy nam to zgłosić w e-mailu po wynajęciu danego mieszkania.

Czym są powiadomienia natychmiastowe e-mail?

Jest to funkcja naszego serwisu, mająca na celu usprawnienie przepływu informacji między nami  a Klientem. W momencie kiedy oferta trafia do nas i spełnia Państwa oczekiwania, wysyłamy oferty na email z powiadomieniem o znalezieniu aktualnej oferty względem preferencji.

Czy oferty są aktualne?

Naturalnie, każda oferta przed umieszczeniem na serwisie jest sprawdzana i potwierdzana. Następnie w kolejnych dniach jest potwierdzana pod względem dalszej aktualności. Jeżeli staje się nieaktualna, jest usuwana z serwisu.

Czy właściciele oferowanych mieszkań wiedzą o ich zamieszczeniu w serwisie Biurowynajem.pl

Tak, każdy z oferentów danej nieruchomości wyraża zgodę, na zamieszczenie swojej oferty w serwisie  biurowynajem.pl

Istnieją przypadki gdy właściciel danej nieruchomości w danej chwili nie odbiera telefonu. Najlepiej wysłać smsa z prośbą o niezwłoczny kontakt w sprawie wynajmu mieszkania.

Czy zamieszczenie oferty w serwisie Biurowynajem.pl coś kosztuje? Jakie są z tego korzyści?

Zamieszczenie ofert w serwisie jest płatne gdyż ofertę promujemy i umieszczamy w różnych serwisach i systemach w celu jak najszybszego wynajęcia danego mieszkania. Korzyścią dla Państwa jest szybkie znalezienie najemcy, dzięki naszej reklamie i promowaniu.

Gdzie mogę określić moje preferencje co do mieszkania i wybrać sposób powiadamiania?

W panelu Klienta po zalogowaniu dostępna jest zakładka "Moje preferencje i powiadomienia". Prosimy pamiętać, że otrzymują Państwo powiadomienia z ofertami ściśle na podstawie tych preferencji.

Czy po wynajęciu mieszkania, są dodatkowe opłaty?

Nie, zarówno wynajmujący jak i najemca nie ponoszą w przypadku zawartej transakcji żadnych dodatkowych opłat. Najemcom przypominamy o poinformowaniu nas, na którą ofertę się zdecydowali.

Płatność została wykonana, lecz dalej mam nieaktywne konto.

Możliwych jest kilka powodów takiej sytuacji. Być może, płatność oczekuje na realizację. Drugim powodem może być błędne wypełnienie formularza płatności lub niewystarczająca ilość środków na Państwa koncie. W celu natychmiastowego sprawdzenia statusu Państwa transakcji, prosimy o kontakt z naszym konsultantem na email  kontakt.biurowynajem.pl@gmail.com

 


Cena od:

Cena do:

Ilość pokoi / typ mieszkania:

Lokalizacja:

Wyposażenie mieszkania:

Telefon i/lub email:

Czego dokładnie potrzebujesz?